loading...
جملات ناب عاشقانه
عـــــــرفــــان بازدید : 14 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)



روزی خواهد رســــــــید....

که دیگـــــــــر....

نه صدایم را بشنــــــــوی...

نه نگــــــــاهم را ببنی...

نه وجودم را حس کنـــــــــی....






یکی از بهترین لذت های دنیا ...

داشتن کسی که همه ی تلخی های روزتو ،

تو خنده هاش حل کنه !






در را ببند

می خواهم با دیوارها

تنها باشم

میخواهم غمهای زندگیم را به آب روان بدهم ببره



به کـوری چـشــم ِ هـمــه یکــروز

در شـلوغــتـرین نقـطه شـهـر ...

دیــوانـه وار می بـــوسـمــت ...!!!






دوسـتـت مـی دارم !!!

اصلاً می دانی عشق چیست؟

من عاشق تو هستم ...

عاشق زمینى که بر روى آن خرامان خرامان راه مى روى !

عاشق گناهى که ارتکابش با تو مى تواند

زیباترین خاطره ى هر آدمیزاده اى باشد !!!

و عاشق نسیمى که عطر تو را با خود به همراه مى آورد!






بفهـــــــم لعنتے !

دارد نــــاز « تـــــــــــــــــــــو » را مےڪشد . . .

مردیـ ...ڪـہ از "غــــــُـــــــــرور"

خورشـــــید هم بـہ گـرد پایش نمےرسد . . .





عشق


همین خنده ساده توست


وقتی با تمام غصه هایت می خندی


تا از تمام غصه هایم رها شوم



كه می داند تنهایی وفادارترین واژه تاریخ است

چقدر عجیب احساسی دارم من به این تنهایی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علي در تاریخ 1392/12/07 و 23:39 دقیقه ارسال شده است


سلام وبلاگ خيلي خوبي داره ولي حيف که بازديدش کمه. من يه راه خوب براي افزايش بازديد سراغ دارم . من فقط با روزي يک ساعت کار در اين سايت حدود 200 تا آي پي دريافت ميکنم . اگر اين کار رو انجام بدي بهت قول ميدم در عرض يک ماه پيج رنک وبت زياد ميشه و ربته الکسات هم بهبود پيدا ميکنه اگه تو هم ميخواي بازديدت بالا بره و رنک گوگلت هم بالا بره مطلب زير رو بخون (به خدا سرکاري نيست و بازديد من واقعيه )

http://buxha.rozblog.com/post/22

اگه هر سوالي هم داشتي من در خدمتم

پاسخ : سلام داداش من در پفک چت مدیرم اگه میتونی بیا اونجا با هم حرف بزنی/با اسم mr.vahshat/باتشکر
پاسخ : چه کاری؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک از مطالب زیر را به وب اضافه کنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 2,544
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    بهترین وب سایت عاشقانه جملات ناب عاشقانه را با ما تجربه کنید

    ::