loading...
جملات ناب عاشقانه

من

عـــــــرفــــان بازدید : 6 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

فرقی ندارد کدام خیابان و در کدام شهر دنیا باشد
حتی با سبک های زیبای معماری هم نمی توان گفت کدام خیابان زیباتر است
اما زیباترین خیابان خیابانی ست  
که خانه دلدارت آنجاست
همان خیابانی که با قدم های تو متبرک می شود و از عطر حضورت مست می گردد






تو نیازی به بازگشت نداری عزیزِ من
وقتی هنوز از خاطرم
از قلبم و از زندگی من نرفته ای





من  چون پرنده ای اسیر ، درمیان تارهای  حنجره ات هستم
مرا به نام بخوان عزیزِ من ، صدایم کنی  از قفس بغض رها می شوم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک از مطالب زیر را به وب اضافه کنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 2,421
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    بهترین وب سایت عاشقانه جملات ناب عاشقانه را با ما تجربه کنید

    ::