loading...
جملات ناب عاشقانه
عـــــــرفــــان بازدید : 6 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (1)


با دل معصومم ، با قلب آرامم با روح و جانم ای عزیز ترینم..

بهترینِ بهترین ها جانم فدای عشق و..

پاکی تــــــــ ــــو فــــــــ ـــــــــــقد بی انتها و بی بهانه دوستت دارم..

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نفس در تاریخ 1392/12/10 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

گریه کردم اشک برداغ دلم مرهم نشد
باله کردم ذره ای از درد هایم کم نشد
درگلستان بوی گل بسیار بوییدم
ولی از هزاران گل .گلی همچونشما پیدانشد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک از مطالب زیر را به وب اضافه کنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 462
  • بازدید کلی : 2,424
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی

    بهترین وب سایت عاشقانه جملات ناب عاشقانه را با ما تجربه کنید

    ::